skip to Main Content
Officiel fanklub for Aalborg Håndbold
Indkaldelse Til Ordinær Generalforsamling

Indkaldelse til ordinær generalforsamling

Onsdag den 21. august 2019 kl. 20.00

Aalborg Håndbold Support indkalder hermed til årlig generalforsamling i overensstemmelse med vedtægterne. Generalforsamlingen finder sted den 21. August kl. 20.00 i Da Vinci Parkens Selskabslokaler, Marie Curies Allé 71, 2. tv, 9220 Aalborg Ø. Invitationen er sendt til alle medlemmer af Aalborg Håndbold Support.

Dagsorden for generalforsamling:

1. Valg af ordstyrer
2. Valg af rerefent
3. Formandens beretning (fremsendes senere)
4. Godkendelse af regnskab samt budget
5. Valg af formand: På valg er Tina Køhler Østergaard
6. Valg af menige medlemmer: På valg er Nicolai Kjærsgaard Andersen
7. Valg af revisor
8. Indkomne forslag. Skal være bestyrelsen i hænde senest 12/8 og fremsendes til info@aahs.dk
9. Eventuelt

OBS! Endelig dagsorden følger efter den 12/8.

Pre-Season arrangement inden generalforsamling

I forbindelse med generalforsamlingen afholder vi naturligvis vores traditionelle pre-season arrangement for medlemmer af Aalborg Håndbold Support. Traditionen tro vil der være oplæg fra Jan Larsen samt spillere og træner(e) fra Aalborg Håndbold.

Dette arrangement starter kl. 17.00 og slutter med kaffe efter generalforsamlingen. Programmet vil være som følger: (ændringer kan forekomme)

17.00 – Velkomst
17.15 – Oplæg ved Direktør Jan Larsen
17.45 – Oplæg ved spiller(e)/træner(e) i Aalborg Håndbold
18.15 – Oplæg ved spiller(e)/træner(e) i Aalborg Håndbold
19.00 – Spisning (Pålægskagemand)
20.00 – Generalforsamling efterfulgt af kaffe/kage

Hold øje med Facebook og Instagram, hvor vi senere vil offentliggøre hvilke spillere, der kigger forbi :-)

Arrangementet er gratis (inkl. mad og én øl/vand), men der er tilmeldingspligtigt og det er kun for medlemmer af Aalborg Håndbold Support. OBS! Tilmeldingspligten gælder naturligvis KUN for pre-season-arrangementet og ikke selve generalforsamlingen kl. 20.00, der selvfølgelig er åben for alle medlemmer.

Der er et begrænset antal pladser til pre-season-arrangementet, som fordeles efter først-til-mølle-princippet. Tilmelding sker til info@aahs.dk senest d. 12. august 2017. Ved tilmelding SKAL der oplyses medlemsnummer. Tilmelding er først registreret, når I modtager bekræftelse herpå. Der kan gå op til 2-3 dage, før i modtager denne, da bekræftelsen IKKE udsendes automatisk. Foruden den gratis drikkevare, der er inkluderet i arrangementet, kan yderligere drikkevarer købes undervejs for 10,- (det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer).

Vi glæder os til at se jer til en traditionsrig dag og skyde sæsonen i gang i jeres selskab! Vel mødt :)

Back To Top